CAFETARIA-CHINEES NIEUWSTRAAT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2561 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria-Chinees Nieuwstraat. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 22:14 Altijd goed eten
24 jun 2026 om 6:40 cheeseburger met curriculum saus
19 jun 2026 om 0:54 Na een vergissing van mij waardoor ik mijn bestelling zou moeten afhalen is de bestelling uiteindelijk toch gebracht. Heel sympathiek
5 jun 2026 om 9:15 Was weer heerlijk . Alles netjes verpakt met extra folie er om heen . Kortom gewoon goed
31 mei 2026 om 20:47 Heerlijk eten en goed warm.
29 mei 2026 om 23:28 HEEL ERG LEKKER.
25 mei 2026 om 18:38 Gewoon lekker zoals een echte Chinese maaltijd hoort te zijn!
9 mei 2026 om 9:42 Om de koe-lo-yoek zat veel te veel deeg. De nasi lijkt steeds meer op witte rijst.
5 mei 2026 om 19:53 Jammer dat erbij een indische rijsttafel weinig bami bij zit al heb je een grote bak
28 apr 2026 om 21:33 Heerlijk eten
25 apr 2026 om 18:39 Het eten was lekker, wel jammer dat het gelijk op de grond voor de deur word gezet.. er word niet gewacht tot je de deur opendoet.. dit terwijl ik direct naar de deur kwam.
25 apr 2026 om 14:59 HEEL erg Lekker.