Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria-Chinees Nieuwstraat. Meer weten? Ontdek meer
Roy
26 jun 2026 om 22:14
Altijd goed eten
Jori
24 jun 2026 om 6:40
cheeseburger met curriculum saus
Martin
19 jun 2026 om 0:54
Na een vergissing van mij waardoor ik mijn bestelling zou moeten afhalen is de bestelling uiteindelijk toch gebracht. Heel sympathiek
Yvonne
5 jun 2026 om 9:15
Was weer heerlijk . Alles netjes verpakt met extra folie er om heen . Kortom gewoon goed
Marjo
31 mei 2026 om 20:47
Heerlijk eten en goed warm.
Olivi
29 mei 2026 om 23:28
HEEL ERG LEKKER.
Otto
25 mei 2026 om 18:38
Gewoon lekker zoals een echte Chinese maaltijd hoort te zijn!
Fennie
9 mei 2026 om 9:42
Om de koe-lo-yoek zat veel te veel deeg. De nasi lijkt steeds meer op witte rijst.
Aida
5 mei 2026 om 19:53
Jammer dat erbij een indische rijsttafel weinig bami bij zit al heb je een grote bak
Gaby
28 apr 2026 om 21:33
Heerlijk eten
Natanja
25 apr 2026 om 18:39
Het eten was lekker, wel jammer dat het gelijk op de grond voor de deur word gezet.. er word niet gewacht tot je de deur opendoet.. dit terwijl ik direct naar de deur kwam.